01

Lets meet! 
Ik geloof in persoonlijk contact en kom graag bij je langs voor een kennismaking. 

Meer informatie

02

Start-gesprek!
Wil je verder, dan plannen we een uitgebreidere intake en maken we samen een plan-de-campagne. 

Meer informatie

03

Aan de slag!
  Afhankelijk van jouw vraag en het intake-gesprek, plannen we 2-4 werkafspraken waarin we daadwerkelijk aan de slag gaan ahv gemaakte plan. 

Meer informatie

04

Startersaanbiedering ;)

Meer informatie

WERKWIJZE EN TARIEVEN...

Start gesprek

Wil je verder, dan plannen we een uitgebreidere intake en maken we samen een plan-de-campagne. 

Wat wil je aanpakken? 
Waar liggen je wensen? 
Hoeveel tijd wil je erin steken? 
Hoeveel hulp denk je van mij nodig te hebben? 
Wat is je doel?

Nav van dit gesprek maak ik een werkplan waar we concreet mee aan de slag kunnen.

Tarieven.. 

Vanaf het start-gesprek reken ik een uurtarief van 52,50 (vrijgesteld van BTW?). 

Bij dit tarief zijn inbegrepen: 
-       Reiskosten tot 15 km enkele reis -       Reistijd tot 30 minuten elke reis 
-       Kleine organise-materialen (denk aan tape, stickers) 

Voor reiskosten boven de 15 km reken ik 0,25 cent. 

Reiskosten langer dan 30 minuten worden als uurtarief in rekening gebracht. 

Ook parkeerkosten bereken ik door.    





Als starters-aanbieding voor 1 specifieke opruimwens (bijv 1 ruimte, 1 produktgroep, zoals bijv kledingkasten, kan ik een starterspakket aanbieden van 1 start-gesprek en 2 ochtenden aan de slag, voor 250,-